воскресенье, 17 августа 2014 г.

Модуль 3. Початок навчання в дистанційному курсі


Як швидко плине час! Вже третій модуль розпочався! Багато цікавінок містить віртуальний інформаційний світ!
Якщо пригадати кроки навчання курсу "Підприємство", то на початку було більш запитань, ніж розуміння як це виконати, невпевненість у своїх силах, але люди, які створили цікавий та корисний посібник з яким ми будемо працювати у подальшому передбачили усі ускладнення із роботою. Куратори, тьютори, модератори - завжди поруч, тому впевненість у позитивному результаті затверджувалася з кожним кроком и завданням. 
Хочу висловити щиру подяку  Ніні Дементієвській, яка відразу допомогла мені із складнощами, що виникли у мене при  роботі із завантаженням модуля. Вона дуже фаховий спеціалист, чутлива та приємна у спілкуванні! Сподіваюсь, що весь колектив працює єдиной командой, а ми курсанти отримаємо нових друзів та фахову підтримку!
Курс "Комп'ютерні технології і підприємництво" дуже цікавий, тому що поєднує економічні знання із наробкой вмінь інформаційної та комп'ютерної обізнанності. Багатьом учням завжди цікаве альтернативне отримання знань.Особистісна. власна траекторія навчання засобами роботи із он-лайн підручником - це найбільш зручна форма для сучасних школярів, які мають різнобічне навантаження.
Як на мене, то завдання курсу  розписани ретельно, зручно, а їх виконання - дуже корисно для нас - вчителів, що маєть бажання самовдосконалювати  самоосвіту та компетенції. При знайомстві із Електронним посібником для учнів ми  виконували завдання з маркування тексту, надавали коментарі та відповіді на певні запитання курсу, робили помилки та бачили де і як їх можна усунути. 
Тест  модуля - рефлексійне завдання дозволив обгрунтувати свої наробки, знання при відповіді на запитання, звернув увагу на певні психологічні аспекти методичного впливу у педагогічній діяльності.
Виокремити що найбільш сподобалося - не можу, бо сподаболося все: сам підручник, його будування, його можливості, нові завдання, які він ставить, нові можливості їх реалізації. Сподобався методичний супровід їх проработки! А методична підтримка та супровід, що здійснюють куратори курсу - це окрема тема для спілкування, бо в інститутах післядипломної освіти такого супроводу практично немає. Тому хочется побажати плідної роботи, гарного успіху, та високих результатів у роботі!
Що  стосується бізнес-ідей, то вони повинні формуватися в залежності від попиту регіону, умов, в яких навчаються та живуть діти. В наш складний час - бізнес ідеї ускладнені в реалізації! Війна, горе, втрата друзів, біженці, економічна розруха, втрата духовних пріоритетів...все це перешкоджає бізнес-ідеям,  а потребує скоріш гуманітарних ідей, фактичної  допомоги,  становлення духовності та гуманності.
Мені завжди подобаються ідеї щодо розвитку педагогічних ідей та удосконалення педагогічного впливу, тому бізнес-ідея Сашка та Іванки про домогу у навчанні мені більш близька.

Запитання для відвідувачів:

1) Які навчальні послуги більш корисні для учнів міжпредметні чи вузькопредметні?

  1. 2) Як ви вважаєте, чи доцільний перехід від паперових підручників на мільтимедійні електронні підручники для сучасних учнів?

  1. Давайте поспікуємось! 







8 комментариев:

  1. Щодо першого запитання, то я вважаю, що міжпредмеині послуги більш корисні.
    На друге запитання у мене відповідь така - вже давно необхідно переходити на електронні підручники та посбники. Дякую.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Згодна повністю! Багато чула про електронні підручники (не відскановані чи в pdf, а СПРАВЖНІ!). В курсі навчання пощастило користуватися таким. Електронні підручники і посібники - це зручно.

      Удалить
  2. По - перше, я вважаю, що міжпредметні послуги більш корисні.
    По-друге, я вважаю, що електроні підручники дуже зручні, підходять до сучасних умов навчання.

    ОтветитьУдалить
  3. Відчуваю себе Бабою Ягою, яка завжди "проти", але я не розумію учнівського бізнесу на допомозі товаришам у виконанні домашніх завдань або людям похилого віку у домашніх справах. Хоча це може ще моє "комуністичне" виховання.
    Що стосується другого питання: наведу приклад. Принесла на урок математики, на якому потрібні були малюнки, вкладку по-моєму до журналу "Одноклассник" 1993 року (там були зображення візерунків до пасхальних яєць). Якби ви бачили очі п'ятикласників: а у нас в бібліотеці така книжечка є? Це при тому, що в школі є вільний доступ до інтернету і вони знають, що і як можна там знайти. Я сама задумалася, чи завжди електронні засоби, які ми пропонуємо учням, гарантують якість освіти.

    ОтветитьУдалить
  4. Олена, я з Вами згодна. Тут можливо лише волонтерство, а не бізнес. Але у сьогоденні це так:(
    А вот електронні чи паперові підручник... це різні можливості та призначення. Хоч в мене бізнес ідея - електронні підручники. Заходти до мене:) pidpriemnictvoikt.blogspot.com

    ОтветитьУдалить
  5. У навчальні послуги корисні для учнів й міжпредметні, й вузькопредметні. Останні най затребовані

    ОтветитьУдалить
  6. Я вважаю, що для учнів більш корисні міжпредметні послуги. Щодо підручників: в сучасному світі електронні підручники і посібники - це необхідність для навчання. На мою думку, вже давно необхідно користуватись ними.

    ОтветитьУдалить
  7. Повністю підтримую Олену. Тим більше, за такої підприємницької діяльності в школі, директор поплатиться першим!!!

    ОтветитьУдалить