воскресенье, 31 августа 2014 г.

Модуль 6. Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах


Модуль 6 "Маркетинг. Робота з документами в офісних програмах" допомог дізнатися про  методичні стратегії роботи з учнями в офісних документах. Я почала розуміти як можна розраховувати за допомогою електронних таблиць: одноразові витрати, постійні щомісячні витрати, сукупні початкові витрати та будувати діаграму сукупних початкових витрат. Для мене це було важко. Хоча часу казалося було багато, але 1 вересня забрав забагато...лдже розробляти маркетингову стратегію власної бізнес-ідеї та представляти її у вигляді презентації в сервісі ГуглДокс довелось швидко. З учнями доведеться більш ретельно зупинятися на важких та складних частинах курсу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий